WhatsApp
Listă de dorințe

Informații

Suntem pregătiți să te ajutăm cu informații relevante în orice moment.

Dezmembraru.ro

Politica de Retur

Pentru a returna un produs dintr-o comandă, trebuie să urmați urmatorii pași:

Folosiți formularul de retur disponibil pe website sau cel fizic primit în colet.

youtube_player

Important!

În formularul de retur avem nevoie neaparat de contul bancar pentru a vă putea returna banii.

Cum pot returna produsele?

Puteți opta pentru a trimite retur produsul și a beneficia de tariful preferențial conform contractului nostru încheiat cu FAN CURIER sau puteți folosi lockerele Easybox (prin Sameday) și returul este gratuit (valabil doar pentru coletele care încap în acele cutii).

Vă rugam accesați linkurile de mai jos în functie de variantele dorite:

Important!

Reclamatiile legate de coletele ajunse la client deteriorate in urma transportului se fac in maxim 48 de ore de la primirea coletului.

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai jos mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat:

  1. Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, cu semnele date intacte pe produs, fara urme de montaj.
  2. In ambalajul original (ambalajul folosit de firma expeditoare sau unul asemanator, in asa fel incat produsul sa fie protejat).
  3. Produsul sa fie insotite de toate accesoriile.
  4. Produsul sa aiba toate documentele aferente(copie factura de achizitie - este necesara pentru a fi identificata mai repede comanda dumneavoastra).
  5. Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau cu rambursarea contravalorii piesei/pieselor. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, cumpărătorul va achita diferenţa de preţ, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parţială corespunzătoare.
  6. Valoarea pieselor va fi transferata in contul dumneavoastra bancar. Contul bancar poate fi comunicat prin completarea formularului de retur (online) sau cel fizic insotit de factura. Este necesar sa ne specificati si numele titularului de cont
  7. Toate costurile de retur şi transport vor fi suportate de cumparator.

Trimiterea produselor retur se va face prin curierul agreat de noi (FanCourier sau Sameday) respectand urmatoarele indicatii:

Coletele se trimit către SC Priscom Dezmembrari Auto SRL, Sat Simila, Strada Principala 629, Comuna Zorleni, jud. Vaslui.

la_nevoie

Solutionarea returului

  • Toate retururile au termen de soluționare de 5 zile lucrătoare de la primirea produsului
  • În acest interval, se constată funcționalitatea produsului, dacă au fost afectate sigiliile sau dacă produsul a fost montat.
  • Contravaloarea returului se va achita în termen de maxim 14 zile lucrătoare de la soluționarea returului dar în proporție de 99% din cazuri plătim returul în 24h .
retur-min

Nu vor fi acceptate retur coletele care:

  1. Au fost trimise fara notificarea prealabila.
  2. Au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport.
  3. Produsul a fost distrus / deteriorat in urma transportului de retur , in acest caz clientul trebuie sa se indrepte catre firma de curierat.
  4. Au fost comandate dupa specificatiile clientului si ulterior acestea numai pot fi vandute (piese de caroserie - aripa spate, prag, lonjeron).
  5. Persoanele juridice nu beneficiaza de drept de retur.

Dreptul de retur se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile

Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere"

Menu

Create a free account to save loved items.

Sign in

Creați un cont gratuit pentru a utiliza lista de dorințe.

Sign in